Digitalisering / Nieuw BTW nummer

Vanaf 2020 zal A-kantoor digitalisering verder optimaliseren

U kunt blijven aanleveren op de manier waarop u gewent bent of u gaat voor optimaal digitaal.

Voordelen:

  • Verbetering van inzicht in uw administratie.. Overal en altijd toegang..
  • U heeft een periodieke stok achter de deur..
  • Met optimalisering bent u in control en kunt u sturen op uw cijfers!
    • U en A-kantoor kunnen zo op het juiste moment signaleren en bijsturen..

Hoe werkt het?

  1. Samen kiezen we tools die bij uw wensen en administratie passen
  2. We laten u zien hoe de tools werken
    1. U krijgt tools waarmee u gemakkelijker kunt aanleveren
    2. U krijgt tools waarmee u uw aanlevering en dossier kunt volgen
    3. U krijgt tools om uw cijfers te vertalen naar acties
  3. Terugkoppeling op aanlevering en missende facturen, zodat uw administratie in control blijft
    (In aansluiting op uw behoefte: Wekelijks / maandelijks of per kwartaal)
Wilt u meedoen of meer weten van het in-control traject.. laat het ons dan weten! 

Nieuw BTW identificatienummer 

Uw nieuwe nummer gebruikt u in uw eigen correspondentie.

Voor de omzetbelasting blijft het oude nummer geldig.

Meer informatie: https://www.rijksoverheid.nl/actueel/nieuws/2019/10/10/belastingdienst-geeft-eenmanszaken-nieuw-btw-identificatienummer