Vanaf 2020 zal A-kantoor digitalisering verder optimaliseren
U kunt blijven aanleveren op de manier waarop u gewent bent of u gaat voor optimaal digitaal.
Voordelen:
- Verbetering van inzicht in uw administratie.. Overal en altijd toegang..
- U heeft een periodieke stok achter de deur..
- Met optimalisering bent u in control en kunt u sturen op uw cijfers!
- U en A-kantoor kunnen zo op het juiste moment signaleren en bijsturen..
Hoe werkt het?
- Samen kiezen we tools die bij uw wensen en administratie passen
- We laten u zien hoe de tools werken
- U krijgt tools waarmee u gemakkelijker kunt aanleveren
- U krijgt tools waarmee u uw aanlevering en dossier kunt volgen
- U krijgt tools om uw cijfers te vertalen naar acties
- Terugkoppeling op aanlevering en missende facturen, zodat uw administratie in control blijft
(In aansluiting op uw behoefte: Wekelijks / maandelijks of per kwartaal)
Wilt u meedoen of meer weten van het in-control traject.. laat het ons dan weten!
Nieuw BTW identificatienummer
Uw nieuwe nummer gebruikt u in uw eigen correspondentie.
Voor de omzetbelasting blijft het oude nummer geldig.
Meer informatie: https://www.rijksoverheid.nl/actueel/nieuws/2019/10/10/belastingdienst-geeft-eenmanszaken-nieuw-btw-identificatienummer